تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

تائید تلویحی دستگیری حسین شنبه‌زاده 

مرکز رسانهٔ دادستانی اردبیل امروز خبر داده که یک متهم متواری و تحت تعقیب وزارت اطلاعات بازداشت شده است. این مرکز گفته است این فرد «حین فرار از کشور» در اردبیل بازداشت شده است.  

تائید تلویحی دستگیری حسین شنبه‌زاده 

رویداد۲۴ این مرکز ادعا کرده فرد موردنظر «سابقهٔ توهین به ائمه و مقدسات» داشته و «با افسران رده‌بالای سرویس جاسوسی موساد» در ارتباط بود.

دادستان اردبیل گفته است فرد موردنظر از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی با افسران رده بالای موساد در ارتباط بوده و «تحت پوشش فعالیت ویراستاری» اقدام به جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز موساد از داخل کشور می‌کرد.

آقای دادستان توضیح نداده که چگونه کسی تحت پوشش فعالیت ویراستاری می‌تواند اقدام به جمع‌آوری اطلاعات کند. اما با توجه به اینکه چند روزی است خبری از حسین شنبه‌زاده نیست و او ویراستار بوده و حساب‌کاربریش هم از سوی اکانت‌های ارزشی متهم به اهانت به مقدسات بوده، برخی حدس زده‌اند فرد نامبرده حسین شنبه‌زاده باشد

همچنین خانواده حسین‌ شنبه‌زاده در پیامی در شبکه ایکس گفته‌اند او قصد فرار نداشته و از مدت‌ها قبل قصد سفر به شهر اردبیل نداشته است. آن‌ها همچنین درخواست کرده‌اند که او از حقوق اولیه یک زندانی برخوردار شود.

تائید تلویحی دستگیری حسین شنبه‌زاده 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: موساد ، اتهام جاسوسی
نظرات شما